تی ان تی ایران

پست سریع بین المللی تی ان تی ایران

تی ان تی ایران

پست سریع بین المللی تی ان تی ایران

تی ان تی ایران

پست سریع بین المللی تی ان تی ایران ، با نزدیک به چهار دهه فعالیت، بهترین خدمات را برای ارسال مطمئن و سریع بسته های پستی فراهم کرده است.

پیوندهای روزانه

صعود تیم کوهنوردی تی ان تی ایران به قله دماوند

در تاریخ 17 مرداد ماه 1398 تیم کوهنوری شرکت پست بین الملل تی ان تی ایران هعمچون سال های گذشته موفق به صعود قله 5671 متری دماوند شد.

 

تیم کوهنوردی پست تی ان تی

 


این صعود در بامداد روز پنجشنبه 17 مرداد ماه از جبهه شمال شرقی آغاز شد و تیم در ساعت 14:30 دقیقه به جانپناه تخت فریدون در ارتفاع 4390 متری از سطح دریا رسید.
همه اعضای گروه با نظر سرپرست، در  ساعت 18:30 جهت صعودی کوتاه به منظور هم هوایی آماده شدند  تا آمادگی لازم بدست آید.
در ساعت 6 صبح جمعه 18 مرداد گروه حرکت خود را از جانپناه به سمت قله را با عبور از شیب روبروی جان پناه، در ارتفاع تقریبی 4600 متر، مسیر پاکوب درست بالای دره یخار شروع کرد.
نکته قابل توجه این است که این محل، در صورت دید ناکافی به دلایلی مانند عدم نور مناسب در شب و یا مه آلودگی هوا می تواند بسیار خطرناک باشد و امکان سقوط به دره وجود دارد. 
نهایتا در ساعت 10:30 دقیقه تیم موفق به فتح قله دماوند گردید اما بدلیل ازدحام گاز گوگرد امکان توقف بیش از نیم ساعت میسر نبود و بلافاصه به سمت جانپناه برگشت صورت گرفت.
در زیر تصاویری از طبیعت زیبای دماوند که توسط یکی از اعضای تیم عکسبرداری شده است را مشاهده می کنید.

 

تیم کوهنوردی تی ان تی

 

 

تیم کوهنوردی تی ان تی

 

 

تیم کوهنوردی تی ان تی


کوهنوردی یک انتخاب است. آنگاه که آسایش خانه و شهر را رها می‌کنی. پنجه در پنجه سنگ و صخره، فراز و فرود طبیعت را درمی‌نوردی، این انتخاب توست که جسم را در تب و تاب سنگ و صخره بیازاری تا به ازای آن روح و روان خویش را آزادتر و سبک‌تر به پرواز درآوری و اینگونه است که کوهنوردی می‌شود “هنر رنج کشیدن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی